tiistai 29. lokakuuta 2019

21+3 Rakenneultra

Vihdoinkin, syysloman päätteksi kruunaa odotettu rakenneultra.
Mun täytyi edelleen mennä äitiyspolilla lääkärille ultraan sen endoepäilyn vuoksi.

Noh, ultraus alkaa ja loppuu ennenkuin ehdin edes tajuta. Ruudulla näkyi 15min ajan suttua kun mittailtiin kaikkea. Yhden suttukuvan antoi mukaan. Sukupuoli? No toivottavasti edelleen poika!? Siitä ei hilaistu sanaakaan. Kaikki näytti hyvältä, vauvan painoarvio n. 350g mikä on siellä alakäyrillä mutta kuulemma ihan ok.

Olin tosi surullinen kun päästiin huoneesta pois. Siis tottakai oon onnellinen, että kaikki on kunnossa mutta mun odotukset oli jotain toista luokkaa. Vasta eilen mun ystävä kävi samalla polilla ja sai kyllä ns. "koko hoidon." Ei varmaan kannattais vertailla mutta jumalauta kun surettaa. :( Olisin niin halunnut nähdä vauvan kasvoja.

Ehkä me varataan aika vielä yhteen yksityiseen ultraan.. Vaikkakin meistä se olin nyt vain minä joka pettyi. Pistetään raskauspeikon piikkiin vaan..

2 kommenttia:

  1. Jos yhtään lohduttaa niin meillä oli kanssa samallainen kokemus rakenneultrasta, käytiin lääkärillä myös, ei saatu yhtään kuvaa ja muutenkin jäi hiukan huono maku. Käytiin sit yksityisellä ultrassa ja ei jäänyt siitäkään yhtään sen parempi maku suuhun vaikka saatiin hirveä pino kuvia oli lähes kaikki todella epäselviä . Tuosta jäi ehkä huonompi maku sen takia että sai maksaa itsensä siitä kipeäksi ja sai pinon kuvia jotka ovat todella epäselviä..

    VastaaPoista
  2. No höh! Aiotaan kyllä mennä yksityiselle, toivotaan ettei ois huono kokemus.

    VastaaPoista