tiistai 8. lokakuuta 2019

18+3 ja ensimmäiset liikkeet

Tunsin viime yönä jo sohvalla maatessa alavatsalla kovaa kuplintaa, nyt kuplii ja myös pienen pieniä potkuja tuntuu. <3 On kyllä älyttömän jännää!

Käytiin myös nopeasti Lidlissä ennen mun yövuoroa, kun siellä kuului olevan äippähousuja tyrkyllä. Löytyi onneksi vielä omassa koossa! Huimat 8e oli hintaa. Vielä en päässyt sovittamaan. Housujen tarve ok kova, koska omat housut eivät ole mahtuneet enään viikkokausiin. Omistan yhdet äippäfarkut ennestään ja sitten useammat äippälegginssit. H&M:ltä vaatteet pääosin. Vielä pitäisi metsästää jostakin takki, varmaankin ihan toppatakki sitten minne masu mahtuu. Nykyisen luottotakin vetoketju ei enää mene kiinni mutta olen tyytynyt kulkemaan sen kanssa avonaisena. Ilmat vaan rupeaa viilentymään vähän liikaa.

Mun mieliala on ehkä vähän kohentunut viime viikoista ja energiaakin on enemmän. Selkä ja nivelkivut ovat kyllä pahentuneet ja ruokahalu on alati läsnä. Finnitilanne edelleen sama..

Rakenneultraan on vielä aikaa, se on kuun lopussa jolloin viikkoja 21+3.  Sitä odotellessa :D

3 kommenttia:

  1. En ole kertaakaan tarvinnut äitiystakkia. Mulla on veljen vaimolta saatu reilumman kokoinen ohut takki. Olen tarjennut sen verran hyvin mahan kanssa, että ei ole ollut tarvetta lämpimämmälle takille. Nyt alkaa kyllä tuntua vähän viileältä, että saa nyt nähdä. Vielä kuukausi laskettuun aikaan.

    VastaaPoista
  2. Okei, mulla varmaan osuu itsellä ne kylmät kuukaudet siihen kun on sitä vatsaa. :D harmittaa noi lämpöset untuvatakit tuolla kaapissa mitä ei voi käyttää sitten.. Tsemppiä viimeiseen puristukseen <3

    VastaaPoista
  3. Mulla oli myös äitiystakki käytössä ja koin sen kyllä tarpeelliseksi:)

    VastaaPoista