torstai 5. syyskuuta 2019

Maitoa, maitoa

Tänään 13+5.

Otsikko on hyvin kuvaava. :D Lopetin maidon juonnin vuosia sitten, koska laktoosi-intoleranssi ja hylatuotteet eivät maistuneet.
Viime viikolla mulle tuli älytön himo riisimuroihin, tietty maidolla.
Ostin rasvatonta (laktoosillista) maitoa ja heti muroja syödessä tarrasinkin maitotölkkiin ja hujautin varmaan puoli litraa kitusiini. Röyh. Peloissani odottelin, että suolet lentää vähintään seinille ja kuolen vatsakramppeihin. Ja mitä vielä. Ei yhtikäs mitään! Miten voikaan olla ihmisen lapsi näin onnellinen.

Maidonhimo on kasvanut kyllä hulluksi, juon ihan ongelmitta kevyesti litran päivässä. Töihin lähtee tölkki mukaan automaattisesti.

Mun ajatukset maidon juontiin liittyen on ollut melko negatiiviset ennen tätä raskautta enkä ajattele meidän tarvitsevan sitä ravitsemuksessamme. Kuitenkin nämä ajatukset ovat nyt lentäneet johonkin väliaikaiseen romukoppaan. :D

Kuulumisia muuten:
Edelleen olen väsynyt, päätä särkee ja kohdun alueella tuntuu repäisyjä ja jomotuksia päivittäin. Vatsa on alkanut ottamaan muotoa ja sen piilottaminen on vähän vaikeampaa kuin ennen.
Edelleen odottelen sitä maagista hyvää oloa ja hehkua.
Mun naama kukkii edelleen ja finnejä tulee ympäri kroppaa. Viimeisin löytyi ranteesta?! Tissit on edelleen yhtä kipeät.

No, ehkäpä tämä tästä vielä..

2 kommenttia:

  1. Erikoista. Mulla sitten taas koko alkuraskauden, ehkä johonkin rv 16 paikkeille maito aiheutti pahaa oloa ja ajatus maidon juomisesta ällötti valtavasti. Siitä vedin johtopäätöksen että maito ei ole ihmiselle hyväksi ja luonto kertoo sen tuolla tavalla. Samoin kahvi aiheuttaa huonoa oloa, mutta sitä juon kuitenkin kohtuudella silti, koska väsyttää ilman sitä. Öisin olen hereillä pari tuntia keskellä yötä monta kertaa viikossa. Jos herään yöllä jostain syystä, niin uni ei tule enää millään. Tänään rv 30+0.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kanssa rupes kahvi heti alkutekijöissä ällöttämään enkä sitä oo sitten juonut..
      Mietin et jos mun keho huutaa kalsiumin perään ja siks himottaa toi maito.
      Ja tota unettomuutta fiilaan!

      Poista