keskiviikko 29. tammikuuta 2020

Aurinko paistaa risukasaan

34+4

Hyviä uutisia kurjuuksien keskelle!
Löysimme asunnon, itseasiassa rivitalo kolmion todella kivalta alueelta. Pääsemme tosin muuttamaan vasta 1.3. sillä asunnossa pitää remontoida pintoja. Riskillä mennään, joko vauva tulee ennen tai jälkeen - pääasia että meillä on koti odottamassa. <3

Vauva on viime päivinä ollut selkeästi rauhallisempi, mutta liikkeet tuntuvat silti edelleen. Uskoisin tilan käyvän ahtaaksi.

Olen saanut paljon kommentteja lihomisestani mutta taas vatsakummun pienuutta on ihmetelty. Ehkä ihmiset on tottuneet näkemään isompia vatsoja. :D

Onhan mulla tota painoa tullut n. 15kg mutta en mä silti tykkää kuulla miten mun paikat on pyöristyneet ja kasvotkin melkein tunnistamattomat, hah.

Mutta voi luoja näitä liitos ja nivelkipuja. Viime yönä unettomuutta tähditti särky sormissa ja varpaissa. Lisätään vielä sammumaton jano mikä ei vaan lopu vaikka kuinka joisi. On tää raskaana oleminen kyllä ihan syvältä. Antakaa mulle jo mun vauva.

1 kommentti:

  1. Kun menin viimeisiä kertoja neuvolaan, niin terkkari sanoi että minut tunnistaa edelleen helposti vaikka itsestä tuntui että olen lihonnut tunnistamattomaksi valaaksi ja oli valtavasti turvotusta. Sanoi että joitakin äitejä ei ihan oikeasti meinaa lopussa tunnistaa. En tietenkään tarkoita että sinulla olisi niin, mutta tuli vaan mieleeni tuo terkkarin kommentti. :)

    Mulla tuli neljännessä raskaudessa ehkä 15 kg painoa, eikä ne tällä kertaa lähteneet heti synnytyksen jälkeen. Jälkitarkastuksessa oli +6 kg raskautta edeltävään painoon. =(

    VastaaPoista