torstai 16. tammikuuta 2020

Vastoinkäymiset jatkuvat 32+5

Sain tänään puhelun isännöitsijältämme. Hän kertoi alkuun kuivatustöiden sujuvan hyvin ja vaurioiden olevan aika pieniä ja pinnallisia. Olin aika happy, kunnes hän jatkaa että olis vähän huonoja uutisiakin.


Keittiön seinässä kosteusvaurioita, ovat siellä olleet jo jonkin aikaa. Eli eivät meistä johtuvia.. Purkavat seinää ja selvittävät laajuutta.

Muuttaessa mä haistoin vauvanhuoneessa jotain outoa, mutta aikalailla kaikki kuittas sen silloin joksikin raskauden muovaamasta nenästä. Sanoin isännöitsijälle, että tarkastapaa se huone myös..

Mulla on vahva olo että tää ei todellakaan ollut tässä. Talot on tosi maantasalla ja luultavasti rakennettu jollakin valesokkeli systeemillä ja nyt sitten perustuksista löydetään kosteutta. Jee jee.

Kotiin ei näiden vaurioiden valossa olla pääsemässä ihan hetkeen. Eli luultavasti vauvan ensikoti tulee olemaan täällä mummulassa.

Tietenkin olen äärettömän kiitollinen että mun porukat antaa meidän olla täällä, mutta kyllä tässä kaipailis jo kovasti sinne "omaan pesään." Enkä usko heidänkään olevan kovin onnellisia tästä asumisjärjestelystä.

Vauva tykkää hengailla perätilassa ja onkin onnistunut aiheuttamaan mulle vuodelepoa joinakin päivänä, niin paljon on sattunut tuonne alaosastoon..

Mutta mutta, eiköhän kaikki järjesty tavalla tai toisella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti